fellowship of the nerd



andrew from fall out boy

har nyss fått tag på några unreleased tracks från fall out boy! (b.la. de jag efterlysde på min friends or enemies sida) men jag letar fortfarande efter en bättre verition av 'we dont take hits, we write them'.

iallfall, de jag lyssnar på flitigt nu är:
-austin we have a problem
-fellowship of the nerd

-gone yesterday
-second emo
-star 67
-let the good times roll (w the all american rejects)
-the edge interview.
lyssnar också på ett jätteroligt hidden track. haha. ni ska höra.
+ massor av remixer, live preformenses och acoustic veritoner
av b.la. 'dance, dance', 'saturday', 'grand theft autumn' m.fl.

pluggade ett litet tag förrut men slutade p.g.a huvudvärk. ikväll ska jag ta det lugnt. får
se om jag går till skolan imorrn. behöver upp på stan för att köpa skivor (najs prajs
har en gigantisk rea som börjar imorrn), hoodies och skinnjacka.

the sun only shines for you
                                         - pete wentz.

Kommentarer
Postat av: Jessica

nejmen vad trevligt, någon med samma musiksmak som jag! :D

fall out boy är bäst! (:

2008-08-31 @ 19:17:48
URL: http://falloutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0