everyone loves an underdog.

märkte just att 34,1% av mina låtar på min mobil är fall out boy. är det mkt eller lite?
jag har även:
17,3% ashlee wentz
14,2% panic at the disco
11,2% cobra starship

8,1% gym class heroes (kmr bli mer när jag köpt 'the quilt' och lagt in den)
6,1% katy perry
6,1% the cab
2,0% the ting tings

totalt: 99,1% musik
på min mobil. haha.

jag vet, lite wierd att sitta och räkna ut det här nu, (tro mig, matte är inte mitt favoritämne) men det är typ kul att veta tkr jag. min mobil har bara 1gb minneskort, jag har mer musik på mp3'n men den orkar jag inte kolla nu.

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha, på min är det snarare mest Panic (A) xD Men jag orkar inte räkna ut xD

Vad som mer är lite weird, är att vi har gaanska så lik musiksmak o.O



Svar: Haha, jo, jag kom på det ^^, Hon har nämnt dej nån gång för länge sen, du heter agnes va? =)

2008-08-31 @ 20:51:52
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0