about a girl


jon walker from panic at the disco and alex marshall from the cab.
dom gillar vi ! :]

lyssnar just nu på några av the academy is...'s nya låtar på youtube. damn, they're good.
hörde lite från helenas rum igår också, heh. men i alla fall. idag händer väl inte så mkt. ska fira lillebror som har fyllt 14. ella är i sthlm den här helgen men hon och jag måste verkligen träffa elin och julia nästa vecka. var längesen ju eftersom julia har varit i estland. men det ska nog bli bra.

tyga är riktigt bra. gillar diamond life. har inte kollat in hans nya video, det borde jag göra.

Kommentarer
Postat av: helena aka loveorsympathy

i do not know why but it made me happy att du skrev att du hörde lite The Academy Is... från mitt rum :)

2008-08-23 @ 22:30:32
Postat av: helena aka loveorsympathy

i don't know why, but it made me happy when i read; "hörde lite från helenas rum igår också"

i are störd and easy to please

2008-08-23 @ 22:32:13
Postat av: helena aka loveorsympathy

okej jag råkade skriva 2 gånger, nu skriver jag en tredje gång. skillat.

2008-08-23 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0